GezinsGeluk traject







Focus op het hele gezin én op duurzame verandering.


Focus op het hele gezin én op duurzame verandering.

Combinatie van binnen, buiten en online.

Specialist in coaching van hoogsensitieve kinderen én ervaringsdeskundige.

Afspraken met jouw kind én jullie als ouders.Daarnaast denk ik ook mee in wat jouw kind nodig heeft op school. Zo ga je in 6 maanden naar ontspanning, verbinding en rust in jullie gezin.Spelenderwijs aan de slag met handvatten om te ontdekken wat je voelt. Én wat jouw kind helpt om weer lekker in zijn vel te zitten.Met opleidingen achter de rug én mijn ervaringen als hoogsensitieve moeder van twee gevoelige kinderen, ken ik de situaties waarin jullie zitten.
Ik zie super snel wat er nodig is om ervoor te zorgen dat jullie kind zich weer ontspannen voelt.


Gaat jouw kind ooit weer lekker in zijn vel zitten?    


Na een verjaardag komen jullie thuis. Je kind smijt zijn schoenen op de grond en zet het op een gillen. Je schrikt en denkt ‘Wat gebeurt er?’ Je probeert hem te troosten. Het gilt ‘Blijf van me af!’ En nu…?

Met Koningsdag doen jullie een rondje dorp. Je hebt er zin in, gezellig! Maar na een half uur barst jouw kind in tranen uit. Je probeert je kind te troosten. Maar wat je ook doet of zegt, het is ontroostbaar. Teleurgesteld ga je naar huis.

Jullie zijn aan het winkelen. Je pakt een leuke spijkerbroek voor je dochter uit het rek. Één been is er in. En dan. ‘Dit ga ik NIET aantrekken!’ Je probeert haar te overtuigen. Maar tevergeefs. Ze gaat kwaad op de grond zitten. Je merkt dat je geïrriteerd raakt. En zegt met stemverheffing ‘kom op nou, niet zo aanstellen!’

Je pureert soep. En ineens hoor je op de achtergrond je zoon heel hard huilen. Handjes over zijn oren. Je vraagt ‘Wat is er?’ en hij snikt ‘Het is hard!’ Dit gebeurt de laatste tijd wel erg vaak bij harde geluiden…

Je dochter komt vrolijk huppelend uit school. Ze zwaait naar de meester. Geeft haar vriendinnetje een knuffel en gaat met jou mee naar huis. Onderweg begint het al. Ze gaat aan je hangen. Jij voelt de spieren in je kaken verstrakken. En op het moment dat jullie de voordeur instappen gilt ze ‘Blijf van me af! Laat me met rust!’ Van dat vrolijk lachende meisje is nog weinig over.


Hoe heerlijk zou het zijn…


Ochtenden die gezellig, ontspannen en zonder strijd verlopen.

Om weer te genieten van uitjes met je gezin

Dat je tijdens schoolgesprekken hoort dat het zo goed gaat op school met jouw zoon.

Als je jouw zoon ziet genieten van het spelen met vriendjes en vriendinnetjes.

Wanneer jouw dochter onbezorgd kan genieten van activiteiten zoals sport, clubjes of feestjes?

Om in alle rust thuis te komen na jouw werkdag. En je te kunnen verbinden met je gezin?

Eindelijk weer eens een momentje voor jezelf te hebben. In alle rust?
 


Na het GezinsGeluk traject:


Een ontspannen kind en rust in je gezin.

Weet je wat je moet doen bij spanning en strijd. Zodat jullie weer ontspanning, verbinding en rust in jullie gezin ervaren. En je weer geniet van het moederschap en gezinsleven.

Een ontspannen kind op school, thuis, bij vriendjes en op uitjes met het gezin. En voor jou als ouder weer ruimte om te ontspannen en te genieten van je gezin.

Weet je wat jouw kind zowel thuis als op school nodig heeft om lekker in zijn vel te zitten. Zodat de spanning niet steeds weer zo hoog oploopt.


Praktische informatie:


Het GezinsGeluk traject bestaat uit:

Het intakegesprek

13 afspraken met jouw kind, jullie als ouders of een schoolgesprek (50 minuten per afspraak).

Digitale oefeningen zodat je ze ook makkelijk thuis kunt doen.


Jouw investering:

€1249,- of 6 maandtermijnen van €225,-



Hoe hebben anderen mijn coaching ervaren?



Esther over het traject voor haar dochter van 9.

Onze dochter heeft veel gehad aan het traject met Stefanie. Direct voelde ze zich vrij om te delen wat er in haar leefde  Van Stefanie nam ze meer aan en kreeg meer helderheid in haar gevoelens. Het benoemen van haar gevoelens kan ze heel goed en ook het aangeven van grenzen. Voor een kind dat altijd opzoek is naar prikkels is dat wel heel fijn. Wij gunnen iedereen een Stefanie 😉 



Lianne over het traject van haar zoon en dochter.

Wij zijn heel blij met de hulp die je ons hebt gegeven door het begeleiden van onze twee kinderen. Beiden hoog sensitief. Beiden met een andere hulpvraag. Het is voor ons als ouders heel fijn dat onze kinderen met iemand anders, dan hun ouders, konden praten en oefeningen konden doen. Dit opende voor hen nieuwe deuren en is heel helpend geweest in de zelfkennis van onze kinderen. Dit nemen zij mee de rest van hun leven.

Deze positieve ontwikkeling is ook te danken aan de manier hoe Stefanie met de kinderen omgaat: rustig en verkennend. Niks moet. Onze kinderen voelden zich gezien en begrepen. Wij vonden het fijn dat jij het voortouw nam in het organiseren en voeren van het gesprek met de juf. We zien hoe expertise en vertrouwen op jouw inzichten en ideeën.



Jobine over het traject van haar dochter

Stefanie heeft ons erg geholpen om op de juiste manier om te gaan met de ontploffingen van onze dochter. Door haar ontdekte wij waardoor de ontploffingen komen. Ze gaf ons (onze dochter en wij als ouders) veel tips en ook oefeningen om ze te voorkomen of, als er toch een ontploffing is, hoe we hiermee om moeten gaan. Stefanie kon dit heel goed, begrijpelijk en visueel overbrengen aan onze dochter.